søndag 29. juni 2008

Maren!


MarenRaren. Marepus. Murein. Maren Nesebusk. Kjært barn har mange navn.

Det er typisk Maren å:
- spille pokémon med meg
- ha sår på fingrene etter trommespilling
- le av mine teite vitser
- si teite vitser
- le generelt
- høre på fin musikk
- ha kult hår
- dusje om morningene
- være med på alt mulig gøyt
- snakke om å være blakk
- plutselig ha masse penger likevel
- være down to earth
..og det er rett og slett typisk Maren å bare være Marenette! :D
Derfor er eg glaaad i deg! <3

7 kommentarer:

Michelle sa...

Aw :) Søtt bilde! :)

Camilla sa...

Haha..MAAAEN.

ettenA sa...

Maen ? xP

Michelle sa...

Jeg har tagget deg ! :)

Camilla sa...

Ja! jeg sier jo ikke MAREN med R så da blir det Maaen

DreaKarlsen sa...

For et søtt bilde. : )

Michelle sa...

Vi snakket med Erlend, men han satt å drakk.. :(