mandag 23. juni 2008

Summer summertiime (8)


Vel. Eg skulle jo skrive innlegg every day. jau. Vi ser jo alle kordan det gikk. Unnskyld, Michelle! Men her kommer det et! Et meningsløst et, men fremdeles et innlegg. jihu! Anywho, er sitter å ser på min planleggings bok, et håpløst forsøk i å få orden på livet, og den er stappfull av masse ting! Eg har skrevet langs kanten og måtte bruke siden som skulle være til målsetting til å lage flere dager. ÅFF, eg er en busy jente! Eg har visst aldri helt lært meg kunsten i så si nei, for eg hiver meg på alt som kommer min vei. Det hele ender som regel i kaos og at eg må ditche noe/noen. Trist. But I like it! No i ferien skulle eg liksom jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe, men det blir visst ikkje så mye jobbing after all. Jobbingen er blitt erstattet med.. Ingenting! Slasking. Dagene kommer til å gå for seg sånn her: Sove, spise, do, spise, data, musikk, hente posten (heheey, frisk luft!), spise, sove, TV, spise, film, spise, do, sove. LATSKAP! Burde pelle meg ut! Jogge litt! Spilt fotball med guttene! Men regnet frister sååå minimaalt! Sydenturen kommer vel til ha den samme rytmen, bare at der legger eg inn soling og byturer. Kypros, here I come! Gleder meg :D Må ha litt penger til den tid, så derfor blir eg ikkje med folk på café, derfor slasker eg, eg slasker fordi eg ikkje jobber og tjener penger.. OND SIRKEL!



Meg om ca. 12 dager!

Har dere andre litt bedre planer for sommeren ? ^^,

1 kommentar:

Michelle sa...

Blir sikkert mer slasking på meg enn det blir på deg i ferien, hurra! :D