søndag 8. juni 2008

Walk in the paark

Altså! Dagen i dag 08.06.2008! Ja, eg er fælt med de der datoene.

Det har vert en ganske så nydelig dag, men en smuule (eller kanskje en hel kjeks?) kald.
Makaroni Maren og eg tok bussen, som eg rakk JEEI, til Bergen by. Klokken 13.00, som skrevet i det andre innlegget. Der fant vi oss en Os/Halljem buss som vi tok bort til Bystasjonen (hahaha, sjekk du trodde vi skulle til Os!). Vi hoppet og hinket oss bort til Nygårdsparken, en pretty fin park. Der var det Parkdag! Wii :D
Vi satt oss i en trapp for å glo litt på folkemengden; en søt jentunge, fine gutter, gamle mennesker, en gal gjeng som sang rare sanger på scenen og hadde rare kostymer, Capoeira folkene med studenten Geir i spissen, utenlandske gutter som plagde folk, et korps som spilte og folk som flyttet på telt. Ikkje alt dette samtidig då, men nesten. + litt vaffel spising! Må ikkje glømme det! Eg spanderte, siden det var eg som hadde bedt Maren på "daten" :P
Så kom det vi hadde ventet på! Razika spilte! De jentene er noen skikkelige tøffinger og Maren og eg liker lyden av de (det er btw egentlig mye gøyere å si lyden av Lyd, men det går fint med Razika også) ^^, Veldig knas når de spilte Walk in the park. you know.. Siden.. Vi var i en park, HIHI!
Ellers var det litt vått og godt, minus godt. Det var ganske vått og kaldt faktisk for stakkars oss som gikk i litt for lite klær. Eg hadde tatt på meg shorts for anledningen.. Kremt. Ikkje en av mine beste beslutninger for å si det sånn.
Så vi trasket rundt i by'n og endte opp på Det Lille Kaffekompaniet med en kakao hver som vi blei stappmett av, men likevel stakk vi ned og kjøpte en calzone på 7/11 fordi vi trodde man kunne sitte opp, noe som var en liten feilberegning.
Bussturen hjem gikk med på å glo Sex and the city på mp3'en min og tiden før bussen kom gikk med på å finne gøye adjektiv til å putte foran navnene våre; mystiske, muskuløse, mandige, mektige, musikalske, mongolide Maren og artistiske, arrogante, afrikanske, albanske, akrobatiske, anorektiske Anette :) Joda, dette er oss... Fritids.
BILDER KOMMER, MEN BLOGSPOT DRIVER Å FUCKER SEG!
Fred ut.

5 kommentarer:

Marianne sa...

Fin blogg, likte virkelig godt den blinkete greia, som på en måte blir headeren din.

ettenA sa...

Tusen takk! :D Liker veldig godt blinkende ting ;D

Michelle sa...

Det hørtes ut som dere hadde det gøy. :)
Jeg hater blogspot når den finner ut at nå skal jeg fucke meg slik at ingen kan ligge ut bilder.

Karoline sa...

Kjipt at blogspot fucker seg:/

ettenA sa...

Det er det!