søndag 8. juni 2008

UPS!

Vel.. Dette innlegget sku egentlig vert postet i går, sååå..
Vi bare later som at det blei det.



UNNSKYYLD ! Eg må virkelig beklage til dere trofaste lesere (Michelle) for at det ikkje blei noe innlegg 7.6.2008. Men det er egentlig fremdeles 7.6.2008 for meg, men klokken er over midnatt.. DOH! For å gjøre det godt igjen blir det hele TO innlegg 8.6.2008! Jeei! *Happyface*

Dagen i dag:
Lørdag 7.6.2008, for de som endå ikkje har skjønt det.
Eg sto opp såååånn.. 1 (13.00 haha)? Så var det bare å hive i seg litt pizza stykker til frokost (slem Anette) og drive my beautiful scooter ned på band øvingz. Det var ganske koselig, der vi grillet og heiv pølser rundt om til alle kanter. Andreas presterte å helle Urge på en bil som kjørte under oss ! hahaha, gjett om han blei livredd når de stoppet og såg seg om etter den skyldige!
Så øvde vi jo litt, for ja, vi gjør faktisk det også på BAND ØVING.
Anledningen for all denne øvingen var at vi sku spille på avslutningen til teateret!
Det var ganske så fun, men eg må innrømme at det var litt nervøsitet og svetting ute og gikk blant oss medlemmer aaaaav (trommevirvel) Pacifier!
Ja, du hørte riktig! Vi har endelig fått oss bandnavn som alle likte etter 1/2 år med Javiera sitt mas som The Sandals (som egentlig er ganske fengende, men som bare blir likt av oss kvinnelige medlemmer som er undertrykt til 1000).



Her er et lite utdrag fra to av sangene vi har lagd sjøl:

Twilight
Into the twilight, I can't keep away from the twilight.
It's a grey light and I love that light!

Loosing Control
Rock is the only thing you never can own.
The man can't control it, can't control.. Rock and Roll!

Jeje.. These chicks don't even know the name of my band. But they're all over me like they wanna hold hands. haha, den måtte Maren og eg synge litt på før vi spilte :D For ingen visste navnet vårt før denne intimkonserten. Nice.

I morgen skal eg kanskje bade og sole meg (unnskyld for at eg ikkje kunne i dag!!!) ooog så skal Maren og eg til Nygårdsparken for å høre på Razika og ete masse is!

Tudl-u. Fred ut.

2 kommentarer:

Michelle sa...

Trofaste Michelle kommenterer bloggen din, og synes det var synd du ikke kunne komme på Holmen på lørdag.. Vi får ta det igjen en dag når solen kommer tilbake! :D

ettenA sa...

Oh yes, I'm joining!