fredag 6. juni 2008

Here Comes The Sun


I dag skulle eg egentlig på bandøving sånn kjempe tidlig, men siden mobilen min låg i stuen fikk ingen tak i meg. Så eg har lagt å sløvet til klokken 1 ! Åff, litt dårlig samvittighet her.. Så eg ringte de (og alle de 1000 andre som hadde ringt meg) for å vite om de var der enda, noe som ikkje var tilfelle. De var ferdig. Så her sitter eg altså ute i finaværet med kyllingsalat frokosten min og hører på njudelig musikk og prater litt med Vilde og Synne som maser om sosialisering. Eg tenkte faktisk å dedikere dagen til soling av min bleike kropp som ikkje er så bleik lenger :D

Men dagens største nyhet er: TINA HAR FØDT EN NYDELIG JENTEBABY!
Tina er altså kusinen min og mine framtidige barn har altså fått en tremenning. Gleder meg til å få møte de begge!
Så må eg nevne at Anette er et ganske fint navn.

Tittelen på innlegget! Det er fordi at med denne nye Sex and the city feberen hos meg har det kommet tilbake en gammel feber; Beatles! Eg digget de før, så var de vekke en stund, men er no tilbake for fullt! :D
Det kan være fordi eg såg Help filmen her en dag/natt.
Så leste eg en bok vi har om de.
De er altså tilbake! :D

3 kommentarer:

Michelle sa...

Yes, flytte på ekte. Meeen, jeg må høre med inntakskontoret til høsten, siden jeg har jo ikke søkt der.. :p

Congrats med en tremenning til dine fremtidige vakre barn.. :p

ingeborg sa...

Mye musikk av det beatles som er koslig

Michelle sa...

Uhm, vi suger ikke i Alias. Du er bare en dårlig TAPER !