fredag 27. juni 2008

På etterskudd

VEL ! Eg tenkte eg kunne fortelle litt om gårsdagen/kvelden (25.juni) ^^,
I går var fantastisk koselig! Vi kom ned til grillspyd, pyntet bord, mesterkokken Michelle i full gang og trampoline som Mariell, Ann Helen og eg boltret oss på og lo oss i hel. Det var forferdelig morsomt og vi skrek og lo så Anniken hørte oss lang vei når ho kom opp bakken. Middagen var servert og vi drittunger sprang inn igjen og endelig var jentegjengen (minus svikerne som er på ferie) samlet igjen! Middagen ble fortært med stor glede, mye mas og latter og litt massasje og pariserflette-fletting.
Massasjedelen tok helt av når Michelle fant fram kremmen og tok Anniken med inn på soverommet til foreldrene til en private session. HaHa! Vi andre danset litt og hoppet rundt omkring til bassen mens TV’en med Tyrkia – Tyskland sto på. Ty-kampen. Strømmen gikk for Tv2 eller noe, så vi satt lenge og hørte på kommentatorene. Tyskland scorte rett før slutten på original tid viss noen brydde seg. Vi ville se en film etter det, så eg kjørte hjem og tok med meg 20 filmer or so ned igjen. Det hele endte med at vi såg Titanic fordi Ann Helen og Anniken (og Mariell, men ho var gått at the time) hadde faktisk ikkje sett den (HALLOO!?). Vi hentet litt rester og frokostblanding (yeah, so what if it wasn't morning?) og slengt oss i sofaen. Eg begynte å grine lengre før alle andre, men etter hvert fulgte Ann Helen, Roya og Anita (Michelle sin kjære mamma). Så der satt vi en hel skokk med kvinnelige organismer og vannet vår egen hud med salt!
There, I said it!

Og der var det innlegget done. Klokken er nå 05:12 27.juni og eg har skrevet om noe som skjedde for to dager siden. Eg henger litt på etterskudd for å si det sånn! Såå.. Seinere "i dag" skal eg skrive om dagen i går/dag. HAHA!

Litt bilder fra begivenheten.

Mesterkokken Michelle!

Mesterfletteren Mariell!

De fantastiske grillspydene!


Ann Helen spiser rester. Rettelse: Spiser kjøttet og hiver resten over til meg.


I got magical fingers!


Groovy!


Private session?

4 kommentarer:

Michelle sa...

Du er bare missunnelig Anette. Jeg vet at du egentlig ville være med meg innpå rommet å få litt deilig kreeem på ryggen, ja! :D

Camilla sa...

POOORNO!!!

ettenA sa...

I knoow.. Busted!

ingeborg sa...

Høres ut som en koslig kveld :)