onsdag 11. juni 2008

Det blir ikkje hull i en tann som er ren :)


HAHAHAHAHAHA! Har dere noen gang vert hos tannlegen og fått bedøvelse? HAHA! Det er noe av det morsomste eg har opplevd (utenom selve sprøyten då.. AU!)! Eg har gjort det en gang før, men då var det ikkje like gøy.. Haha, eg er lam i halv trynet! HAHA! Nei, dette var virkelig dagens lille morsomme :P Med en gang bedøvelsen begynte å funke, begynte eg å le. Tannlegen spurte om det var noe morsomt og eg svarte ”bedøvelsen! Hahaha!” Ellers er det å være hos tannlegen ganske.. Ekkelt å sitte der med tre hender (assistenten kom med sånn suger (æsj)) inni munnen og 4 redskaper som enten suger, blåser eller borrer. For JA, eg hadde hull! Eller.. Det er et tidligere hull som ho ikkje var fornøyd med. Sikkert gjort det dårlig bare for å få meg tilbake.. Så fikk eg verken lykketroll eller ring :( Venter spent på det hver gang…
En tanke som plutselig slo meg er at eg kunne tatt piercing i leppen sjøl no :O eg tror kanskje ikkje at eg hadde kledd det helt + at eg har ikkje noe ring å ha i, men ååå, det hadde vert tøft å gjort det!

6 kommentarer:

Michelle sa...

haha, ja det er faktisk litt morsomt når man er bedøvd i mer eller mindre hele trynet. Jeg husker at tungen min var bedøvd engang, da fristet det litt å ta piercing i tungen kan man si.. :p

ettenA sa...

Ja, det blir jo masse lettere å gjøre det då ! :D

Camilla sa...

bedøvelse erikke gøy..man lesperjo!:P hehe

ingeborg sa...

det er ikke morsomt på noen måte å ta bedøvelse, det er skummelt og vondt (a)

Katrine sa...

bedøvelse er okay det, synes ikke det gjør vondt når den stikker heller, har tatt for mange bedøvelser i mitt liv hos tannlegen...

ettenA sa...

Eg har jo egentlig liiitt sprøyte skrekk, men det går over fort når sprøyten først er satt ;)