torsdag 5. juni 2008

Snurp igjen smella di, du maser som et lokomotiv.

And here we go again..
Dette er ganske så stort..!
Når dette innlegget er poster har eg skrevet to innlegg etter hverandre! wtf!?
*stolt*

Eg våknet forresten halv 3 av at Malin ringte. Er det bad? Eg har jo en grunn. Sett Sex and the city i hele natt! Fått dilla! Har rett'n og slett'n forelsket meg litt i livene til disse 4 forskjellige, men oh so like damene som går gjennom de merkeligste ting i løpet av en dag. De er så herlige! Så eg hadde altså et lite Sex and the city maraton aleine. Love it!
Og eg er en skikkelig rebell. Har lastet ned episoder! f9z.

Men eg får heller ta å komme meg ut å sole meg eller ned på banen for å hente ting som Andreas glømte der i gymmen. Han er like vims som meg!
Un-fucking-believable. :)

5 kommentarer:

Mariell Kejia sa...

Men ingen er like vimsete som komageneralen selv !

ettenA sa...

Komageneralen? mjo, men eg må si at det er nok eg som er vimsegeneralen!

Michelle sa...

Anette, du overrasker stadig ! :D To innlegg på kort, kort tid er uvant deg..

ettenA sa...

Ja, hallo ! :D Eg er skikkelig stolt! Har blitt en ny og forbedret person (og blogg).

STYLE AND THE CITY . COM - PARIS sa...

hi hi from Paris

unfortunately i don't speak your languauge but as i guess that you are fan of Sex and the City, i wanted to alert you that i met SJP in Paris and of course have great photos of her

have a look and enjoy !

i wish you a very nice evening

Kamel
street style romancer in Paris