tirsdag 1. juli 2008

Michelle har tagget meg!

Regler: Svar på spørsmålene om deg selv. I slutten av innlegget gir du det videre til 5 andre bloggere. Så skriver du en kommentar på deres blogger om at de har en utfordring å hente.

1. Hva gjorde jeg for 10 år siden? Eg skulle vel begynne i 2. klasse (akkurat som i år!) Hadde kanskje potteklipp....? yeah. shoes.

2. Hvilke 5 saker finnes på to-do-listen din idag? Scootre til Åsane for å kjøpe en super dårlig og midlertidig mp3spiller, prøve å ikkje dø av varmesjokk og pakke pakke pakke pakke til Kyrpos-turen i morgen! :D

3. Snop jeg liker? gaaah.. Sjokolade. BOMBE! og sure ting. Veldig sure ting!og crispy stuff :D

4. Hva hadde jeg gjort om jeg ble millionær? Reist verden rundt, bokstavelig talt, med ALLE mine nære og kjære! Vi skulle spist ka vi ville, kjøpt ka vi ville, gjort ka vi ville, hørt på kass musikk vi ville. aaww. <3

5. Steder jeg bodd? Only the one and only Ytre Arna (Y.A.). yeah.

List opp 7 sanger du hører på om dagen. Genre, tekst, melodi...det er uvesentlig. Det viktigste er at du har disse på høytalerne nå om dagen. Dine sommersanger! Post denne instruksjonen sammen med de syv sangene og tag deretter 5 andre bloggere.

Her er mine 7 mest spilte låter for tiden.

1. Jenny Wilson - Love and youth
2. Imogen Heap - Just for now
3. The Killers - Mr. Brightside
4. Matt and Kim - Yea Yeah
5. Arcade Fire - My Body is a Cage
6. The Yeah Yeah Yeahs - Maps
7. Regina Spektor - Fidelity

Eg tagger Mariell, Jaran, Katrine, Vilde og Simen :]

5 kommentarer:

Simen sa...

Urkda, jeg liker ikke slike ting! I løpet av morgendagen dukker det gjerne opp et lite innlegg som omhandler noe helt annet enn Oliver..

Det blir mye trening for tiden og lite sosialisering med dere! :( Alle drar jo nå.

Anonym sa...

Oooo... How fun!

Katrine sa...

Omg! I got tagged! :P haha.

Junemoren sa...

Bloggen med det rare i! :D
Koselig blogg du hadde :)
Klem fra June :)

Mariell Kejia sa...

Jeg så ikke at du hadde "tagget" meg før nå..
Så jeg får vel sette i gang med å besvare utfordringen :p