tirsdag 14. april 2009

HEI DER!


Ja, akkurat DU, ja! Du som eier en søt og logrende venn.

Vær snill å plukk opp the dogs leavings når den legger fra seg midt på gaten. Jeg har brukt over en halv time på å rense nesten nye sko fordi jeg klarte å tråkke i en i går.

Det luktet ulekkert. og det var pinlig.

Så når du har fått den hunden du maste sånn om og en sjelden gang blir tvingt ut på tur med den av dine foreldre; TA MED DEG POSER!


eller lær hunden din opp til å gjøre dette.

flinke bisken.

Nu skal jeg å grille i parken med fine mennesker.

5 kommentarer:

René sa...

Jeg pleier å si til Simen at han bare skal la det ligge ;)

ettenA sa...

Vel. Du er teit. Håper han lar DEG ligge!

maren sa...

jeg syns alle hunder kunne gått rundt med kost og brett :D eventuelt en pose teipet fast på rompen.

Junemoren sa...

Deilig med bæsj på skoen vel? ;)

maren sa...

OPPDATER BLOGGEN DIN KU