fredag 10. april 2009

Påskeknask.


Tenk, nå er det påske igjen! Atm sitter jeg på gulvet og hører gjennom gaaamle, gamle cd’er med Blink 182, Spice Girls, Sugarbabes, Linkin Park og Punk-o-rama. Aaa, det er herlig å se gjennom gamle ting! Jeg har som vanlig fått i oppdrag å rydde gulvet, men jeg finner alltid noe annet å rydde istedenfor. I dag ble det cd’ene, fine cd’ene. Så nå er det blitt orden med alfabetisk rekkefølge og alt, hurra!
Påsken er ferie og ferie liker vi. Hytten vår er deilig å tilbringe tid på, i alle fall med kjæreste, Simen, René, Marlén og Synne som selskap! Alle hadde vondt i kropp etter dag i skibakken, så vi kom ned igjen til god mat, filmer og Synnes Harry Potter spill som ble godt brukt og nerden her vant, jeei!

(så vidt, Jaran spurte vanskelige spørsmål!)

Alt det jeg samler på, altså! Her er en skuff med masse greier oppi og jeg klarer ikke hive noe av det!!! Mikkemuslommelykt, steiner, sånne ting som Askepott får av kusken, en blyanspisser med talg”diamanter” oppi, autografer, en rose av keramikk, såpe, vinkork, minidukker som man kan lage armbånd av, en bok som det står "Minner - ta godt vare på de..! <3" i, men det er alt som står det og mye mer. Me like.

Det er nydelig vær ute og 19(!) grader, tenk det! Før jeg begynte på rommet fant jeg iPod’n min igjen i baggen og hoppet og danset i solen ute på plassen vår med I Like You So Much Better When You’re Naked dundrende i ørekanalene og jeg følte meg levende og glad og måtte le høyt, spesielt når pappa kom forbi med trillebåren og lo av meg. Etter at jeg hadde danset meg sleten nok, hentet jeg min fine, gamle Gameboy som eg hadde funnet og spilte Ringenes Herre på den og hørte på sangen igjen og nøt solen.

Yeahyeahyeahyeahyeahyeahyeah!

Hadde jeg funnet ledningen til mitt beskjedne kamera, kunne dere fått sett et ganske så gullig bilde av Jaran and moi, men synd. Det blir google bilder :]

God Påske!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hyttetur = kjekt! =D

Vilde sa...

Hørtes ut som at dere hadde det riktig kjekt på hytteturen, og bra er det :) Håper det blir flere når temaet er "vår/sommer på hytta" ^^

ettenA sa...

Selvfølgelig, og DU er invitert, søta!