søndag 12. april 2009

På tide å stå opp.

Hei og hopp, det er på tide å stå opp!
Spesielt siden klokken er 23:43 i følge PC'en min.
heyheyhey.
Jeg tar helt aaav meg disse innleggene, altså! Litt av en racer.
hurra.

Jaran er her og vi hører Here Comes The Sun fordi det var fint vær i dag og vi hadde en herlig date siden vi har vert sammen i *telle på fingrene* hele 5 måneder, hurra for oss!
Vi beglodde filmen "Inkheart" og den var helt grei ++.

Jaran: "Jeg vil ikke si noe, det er liksom din blogg. Jeg publiserer ikke alle mine tanker på din blogg, men jeg respekterer den og synes den er en fin blogg. MEN, nei ikke men. Jo, altså. *se fin ut* Jeg er like glad i deg, selvom jeg ikke vil være en del av dette innlegget, selv om jeg nå innser at jeg nå har blitt det. Pokker! Du lurte meg, din luring. Nei, lurendreier. Bæsj. Promp. Tiss. Skal du skrive alt jeg sier? Akkurat, ja. Jeg vil ha en til! Rumpeballer!"

-.-'



Jaran er best, ingen protest!

Ellers da?

6 kommentarer:

Christina sa...

vil Jaran ha en rumpeball? Hold privatlivet deres for dere selv, takk:)

Anonym sa...

Burn, Jaran! :p

Forresten, så er du flinkere å blogge enn kjæresten din ;)

ettenA sa...

Jaran: Christina, du misforstår!

Anette: I knooow, dette blir kanskje en konkurranse? :D

Ann Iren sa...

Jeg bare MÅ si det en gang til... ÅSTED! Grisunger. Dere er søte. Det er forresten grisunger også.

maren sa...

jeg vurderte å gjøre sånn med trommestikkene mine på øving. så kom jeg på at for mange tvilsomme mennesker har tatt i dem :(

Anonym sa...

Hahahaha!!! Vel, de trommestikkene er det bare en tvilsom person som har tatt i:p