lørdag 11. april 2009

Hei, korte innlegg.

Nå skal jeg bare skrive noe smått her, skal snart ta buzzen til Jaran!

Jeg sitter på det ganske så ryddige gulvet mitt og skulle "bare nett" innpå PC'en. Må lade iPod'n for bussturer kan være ganske uinnholdsrike uten.
I dag har eg fortsatt ryddingen etter å ha blitt vekket av to stk foreldre som er lykkelige for å ha ferie kl. 13.30, litt tidlig etter min mening.
Men jeg har merket at etter en dusj på den tiden av døgnet er man ganske våken og har faktisk litt lyst til å få rommet til å se litt bedre ut. Så nå er cd-spilleren endelig kommet inn igjen, hurra!

Da løper jeg for å pakke ferdig, adjø korte innlegg.



Jeg var forresten med Maren i går og vi studerte overkjørte padder i Flesken og savner sommeren og fargerike bukser. Jeg tar den blå med til Jaran, jeg :]

2 kommentarer:

Vildddius sa...

I really really heart your blue bukse!

Hahahahah! 13.30! Din zlazk!

Maren sa...

yaay, mange nye inlegg ^^
jeg gleder meg til sommeren og fargerike bukser jeg også :D