fredag 8. mai 2009

Hei, jeg har lyst på ny blogg. Den bare vil ikke la meg skifte sånn header ting, så derfor hører jeg på fin musikk. Jeg er en av de som finner fine sanger ved å bare søke på helt tilfeldige ord. Da liker jeg å kalle meg spontan nok for den dagen, hurra!

Eller er ting fint. Jeg har en fin kjæreste, fin matpakke i dag som snart er oppspist, fin kake, fine venner, fint vær og fine ting. Det ligger en fin plastpose ved siden av meg. Anne Ming også. Hun ser på filmer fra dansespill på youtube og det ser litt rart ut. Men wow, youtube er fantastisk. Gleder meg sånn til Arild får litt vett i skallen og legger ut historien om Arild og Tullebolla ut der. Hurra igjen!


Klassen min atm: Camilla, læreren, stabler sammen noen bunker med papir, blar i en bok og er gravid. Torkild gjør norsk!? Vilde rufser i håret sitt og leser blogger. Tom André klør på ryggen og prøver å fikse PC'en sin. Anne Ming liker dansing og kunst. Marlén er på facebook. Søte Synne klør på øyet og vinker til meg. Malene gjesper. Anita har pels på seg. Eira er prikkete. Stine har fått lappen. Smarte Synne kom for seint. Karoline blar i norskboken. Renate leser i norskboken!? Cassandra er lei. Elise kom nettopp inn døren.








And that's the way the cookie crumbles!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jeg har sagt det til arild før, og jeg sier det gjærene igjen. Den tullebolla må inn på youtube!

Ann Iren sa...

Arild og Tullebolla var litt sinnsforvirrende. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine. Men det var herlig uansett!

Vilderufsa sa...

Åå, så koslig med "klassen atm"! Du er søt

Vilde sa...

SV; nei, den er nr to. "historien om de tre brødrene" er den siste :)