onsdag 26. mars 2008

Vilde as the fake Anette

HAHahHAhaha vilde har tatt over bloggen middlertidig! Anette aner ingenting om det, eller jo fordi det var hun som lot meg gjøre det. Sannheten er at hun ikke har noe å skrive om selv. Hun har ikke et liv. Hun har ingen venner. Bare fantasivenner og venner fra Fana. (De heter Gjert og Ylva) Hun har ingenting fra virkeligheten. Så derfor må jeg nok finne opp noen hendelser for henne slik at hun har noe i bloggen sin. And it starts.... now. No. Not now. Now.


I dag alle sammen har jeg vært på skolen. Jeg var skikkelig irritert fordi atte altså atte jeg rakk ikke den bussen jeg pleier å ta. Eller, sannheten var at jeg rakk den , men favorittbuss-sjåføren min kjørte ikke, PLUSS jeg så at yndlingsplassen min var taken, av en STYGG liten bleieunge. Herreguuuud så teeeeit... Ihvertfall, så da bestemte jeg meg for å ta neste buss, bare den er fin. (I dette skriveøyeblikket røper den EKTE Anette at hun faktisk -utrolig nok- rakk den bussen hun skulle ta i dag, MEN tok den IKKE, fordi hun heller ville ta ekspressbussen til Indre Arna! Konklusjon; jeg er småsynsk. ANyways.) Ja, så jeg løøøp bortover gaten fordi jeg så en goodlukking buss litt lengre nede. Men jeg ville ha kakao først så jeg stjal kakaoen til en fremmed dame på gaten. Hun ble dritsur og sa hun skulle sende inn brev til Hissigproppen i BA. Jeg tenkte;whatever... Da jeg kom frem til bussen, etter jeg hadde løpt, og halve kakaoen var sølt ut (og ligger fortsatt igjen ved TGI Friday), rakk jeg endelig den rosa bussen, konstanterte at buss-sjåføren var OK, og plassen min var ledig. Da jeg hadde sittet meg ned, 2 stopp etter, satt det en liten gutt seg ned ved siden av meg. Jeg liker IKKE når folk setter seg ned med meg, så jeg prøvde å jage han vekk. Jeg begynnte å fortelle drittdårlige vitser som Vilde har fortalt meg, blant annet om noen troll som skulle gå på irsk bar. Gutten så rart på meg, og begynte å hylgrine. Da slo jeg han, gikk av bussen, og løp hylende og skrikende til toget. Der ble jeg mottatt av herr Swarcht, som anbefalte meg å reise til Tyskland istedenfor. Men da kom dumme emo Chris-Thomas og reddet henne, for han visste at det ikke var trygt for Anette og vandres rundt aleine i Berlin med hr. Swarcht. Anette ble dritsur, fordi hun ville til Berlin og shoppe epler og sånt, men Chris-Thomas visste bedre, og hun ble til slutt med han. De tok så flygeballongen til skolen, der Chris-Thomas automatisk ikke ble sluppet inn på skolens område, siden de nettopp har installert nytt sikkerhetssystem på skolen som ikke slipper inn folk som ikke går på skolen , det går på at det er et kamera som fanger opp fingeravtrykkene til folkene. (Dette ble skrevet FØR jeg fant ut at Chris-Thomas faktisk går på skolen. Aj aj.)
Men Anette kom seg nå inn og ble raskt mottat av de andre klassekameratene sine, som i all hemmelighet hadde planlagt en liten lurelse.. Men da sa Anette "NO, NO!" , fordi ingen visste at hun egentlig var en hemmelig agent for DNIVF (Det Norske Internasjonale Vaske Forbundet) , og at hun hadde INGEN verdens planer om å overta noe herredømme for grønne menn som tisser i buksen. (Herregud så teit , why?!)


Fraværende mennesker ombestemmer seg lett når de finner ut at butikkene allikevel ikke er åpne på søndager.

Og nå fikk vi (Anette, Simen, Tom André og Vilde) 5 på engelsk muntlig prosjektet. Det er vi fornøyd med, for vi har hatt LITT komplikasjoner underveis, og dramatiseringene ble bare øvet på de siste timene før presentasjonen. Well done :)

Hilsen Vilde, as the fake Anette. :-)

4 kommentarer:

Michelle sa...

Det var en periode Anette var flink å blogge.. Eg vil ha flere innlegg!

Anonym sa...

Jeg vet.. nå tvinger hun andre til å ta seg av det også liksom oO

Michelle sa...

Hmf. :/ Jeg er skuffet Anette.

ettenA sa...

Nytt innlegg, så det så ^^