mandag 24. mars 2008

SOLSVIK!

omg omg omg omg omg omg OMG!
Eg døøøøøøøøøøøøøøøøøøøør av latter!
Fantastisk morsomt, må anstrenge meg for å ikkje hyle xD

Altså eg sitter på msn, og eg blir invitert inn i en samtale med mange rare folk, inkludert Roy, Christer, Marte, Svanhild og SOLSVIK!
Så begynner vi å sende mange gøye smileyer siden Svanhild hadde en så artig en som sto på henda, og Christer kommer med ... med... JA, en PENIS!
Og det gjør Roy og Svanhild også, de grisungene.

Slik artet samtalen seg:

mr.christer says:
shitt
mr.christer says:
kor fikk dere det bildet:S
              a n e t t e says:
Svanhild då!
Kristian says:
15 er vel snitt
.Svanhild. says:
:-O
Kristian says:
roy vet sikkert snittet
              a n e t t e says:
HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
a n e t t e says:
SOLSVIIIK!
mr.christer says:
tehe
Kristian says:
det er meg ja
              a n e t t e says:
lol
Roy says:
Gjennomsnittstørrelsen varier i de ulike undersøkelsene jeg har sett. En undersøkelse oppga at de hadde funnet et gjennomsnitt på 13 centimeter. Andre undersøkelser oppgir et gjennomsnitt på 15 centimeter. Det vanlige er å regne alle størrelser på penis i erigert tilstand på mellom 11 og 18 centimeter som innenfor normalområdet.
Roy says:
google e din venn
              a n e t t e says:
omg, eg ler så eg griner
Roy says:
:D
Roy says:
Solvsik e egentlig en liten grisegutt
              a n e t t e says:
HAHAHAAHAHAHAHAHAH !
.Svanhild. says:
haha
Kristian says:
kan du det utenatt roy
Roy says:
nope
Roy says:
måtte faktisk google det :P
Kristian says:
christer skrev shitt, men eg trodde han skrev snitt
              a n e t t e says:
Hallo, visste dere ikkje det.. ? ^o)
Kristian says:
lett å ta feil
Roy says:
Det e bare grisejenter som deg som leser om peniser anette
Kristian says:
sant det
a n e t t e says:
Takk takk :D
Roy says:
Vi e interessert i andre ting ;L
              a n e t t e says:
åå.. :(
Kristian says:
ka som??
mr.christer says:
deg
mr.christer says:
solsvik

3 kommentarer:

Camilla sa...

hahahaha GRISEUNGER allesammen.. jeg er kjempe overasket her asså... ANETTE BLOGGER :o

ettenA sa...

I knoooow.. ;D

Michelle sa...

æsj, Sooolsvik ..