søndag 23. mars 2008

Snøø!

"Her reise vi fra hytto for å sjå litt grønne plener.. Og kå får vi? Jo, snø og atter snø! Ja, eg kan sjå at det laver ned!"
Dette var det pappa sa til farmor som ringte rett etter at vi hadde komt inn døren.
For vi har næmmelig vert på hyttetur med to av mine kjære, Michelle og Henrik, og famme'n + en stk gal onkel, en stk tante og to stk crazy dogs i nabohytten ^^
Det var superfragelagelistiskeksprialitarisk koselig!

Turen begynte onsdagen.
Når vi kom opp blei det halvdagskort på kidza.
Anette hadde lånt Murein sitt snøbrett (yeah, I can call it that if I wanna) og det blei maaaasse knall, fall, blåmerker og stølhet som er der enda...
Men veldig fun, det skal være sikkert og visst!
Om kvelden gikk det i sudoku, kryssord, lesing og kortspilling.
Michelle rulte virkelig i spardame og tapte med over 600 poeng! HAHAHAHAHAHAH!
Ellers var det masse snopgomling og gloing av en merkelig, men litt mojo film om en dude som fløy avgårde i en stol med masse luftballonger.
Kvelden kom og Henrik og Jonas delte rom.. HAHA!

Torsdag snødde det non-stop, så vi såg Terkel i knipe, fråtset snop og mykje anna.
Det blei endel latter under filmgloingen, spesielt siden eg hadde etterlingnet Nils hele onsdags kvelden.
"I-I-I-I-I! Læreeeeeeer? Hva om vi vil legge oss halv 10..."

MEN! Fredag måtte eg stå opp halv 8 (!) for å sjekke om det var fint vær, og vi reiste opp med Marie og kjøpte heldagskort.
Det vi ikkje hadde tenkt på, var at det var jævlig masse vind, og på toppen av tvillingtrekket blåste vi vekk. Nesten. Vertfall Michelle.
Men Henrik og eg rulte vertfall venstre bakken, der de kjører sånn proft, og eg fikk meg en ferieflørt med han deilige som hjalp oss på t'en <3 RAWR!
På kvelden reiste folket home med mamma'n til Marie, så eg blei left alone med en PC uten internett. Så glømte de å skrive i hytteboken.. :/ jaujau..

Så reiste vi home også, i dag, og på veien klarte Jonas å åpne døren i en rundkjøring å miste ut koveret på den nye Kaizers cd'en sin xD Dødsmorsomt! Så måtte vi stoppe litt lenger borte så han kunne løpe bort for å plukke den opp, overkjørt.. :P

Så då var det bare to dager til skolen og ball på Bjørgvin ! :D
Tudeluu.

Her kommer litt stylefreshe bilder fra hytteturen!














5 kommentarer:

Michelle sa...

Hahahahahahahahahahah.. Ler så eg griner av Jonas! :D
Det var super koselig på hytten dokkars, det skal så gjentas! :D <3

ettenA sa...

Dere ler jo av han enda ! xD

Simen sa...

Gøy å lese =D Hey, alle trenger en ferieflørt.

ettenA sa...

Seff, uansett om det er sommer, jul eller påske ;D

Michelle sa...

Eg synes forresten at du burde skrevet at bildene de kom fra søte lille meg! :D