mandag 24. mars 2008

Bonjour!

Yo peepz !
Dette er stort.
Dette er min tredje blogg på 2 dager!
JaJa, nu blir Michelle glad ska du se ^^ Tihi!
Men eg har vertfall vert nede hos Anniken der vi hadde kjoleprøving og prøvesmaking av alkoholinnholdig drikke.. Og eg skal låne en nyyydelig kjole av Michelle!
Åååå, ball i morgen! *fniiis* Eg gleder meg ;]

Så nu var det bare å få skaffet seg drikke.. Er ikkje alltid like lett det skal eg si deg, men det ordner seg som oftest.


Rød leppestift og neglelakk til den vakre, svarte kjolen?
Ja, det tror eg nesten det får bli! :D




Fikk litt Beauty and the Beast dilla right now xD

Little town It's a quiet village
Ev'ry day
Like the one before
Little town
Full of little people
Waking up to say:

Bonjour! Bonjour! Bonjour! Bonjour! Bonjour!


Et bilde eg lagde for 10000 år siden ^^

2 kommentarer:

Michelle sa...

Eg er super stolt over deg ! :D

Camilla sa...

Du er Så fliiink ETTENA :)