onsdag 9. april 2008

Footloose! <3

I DAAAG er det altså onsdag og eg føler meg bare helt stygg :P Jaja, sånn var det vertfall ikkje i helgen!
Det var en så FANTASTISK helg! ! ! !
En av de beste i hele mitt liv ! ^^
Eg elsker rett og slett å drive med teater og det å stå på scenen og det å bare SYNGE ut! Arna Musikkteater in moa <3, mitt andre hjem <3
I går leste eg Bygdanytt (beste avisen!)og det sto så mye fint og et dødstøft bilde av meg og Andreas på framsiden.. :D
Awww... *sukk*
Kan ikkje tro at det snart er ferdig.. :/
Vi har jobbet med dette nesten et år, så er det over på en uke ?
Det er litt merkelig..
Men no kommer vertfall Anni på forestilling på fredag, den musikalhateren, og det betyr veldig masse for meg :') Akkurat som når halv klassen var på lørdag, då tok eg til tårene :'D <3
Litt bilder fra forestillingen:







































































*hjerte*

5 kommentarer:

Michelle sa...

Du var dødsflink! =) Du må være litt rørt over at vi var der på søndag? (A)

ettenA sa...

Jaaa, er jo det!
Det betydde mye for meg! ^^ <3

Michelle sa...

Aw, du er no søt er du. <3 jeg har faktisk lyst å se forestillingen en gang til! :O Men så var det dette med penger da..

Anonym sa...

Dette var en fantastisk dag, og dere var SUPER flink! :) Jeg storkoste meg gjennom hele suppen, og jeg er glad for at jeg fikk klemme deg massemasse etterpå^^<<33<3<3

Camilla sa...

Aaaaw Heregud så flinke dere vra <3<3