torsdag 6. november 2008

Lukten av hårfarge.

Hola todos!
Jeg bestemte meg endelig for å skrive et nytt innlegg, hurray, men jeg har egentlig ikke helt bestemt med for hva det skal handle om enda. Jeg hadde bare plutselig en liten bit med fritid og tenkte "shit au, det skader ikke å blogge litt?". Og jeg lever enda, så jeg bare fortsetter å skrive.

Jeg har nettopp vert å klippet meg! Eller, frisøren altså. For klippet meg, det gjorde jeg på mandag etter at jeg hadde farget håret. Men problemet er at når jeg først begynner å klippe (hovedsakelig luggen) går det alltid litt skeis, jeg prøver å fikse det, og ender med å gjøre det verre. Meen frisøren synes faktisk at jeg hadde gjort en ganske bra jobb, så det så!
Det er en så deilig følelse å dra fingrene gjennom håret etter at man har klippet seg at det er helt fantastisk.
Ellers har det skjedd både mye og lite i det siste. Det har vert en heeel del saker og ting, men ganske mye av det er bare uviktig fjas om skole. Jeg har vert med mine søte små på kinarestaurant og spist meg god og mett og fått min dose med sladder, så da er jeg fornøyd. De er så herlige!
På skolen går det i stress, stress, latter, sang, stress, søte mennesker og teater, altså sånn som jeg liker det, bare minus et par stress’er. Vi er travelt opptatt med stykket vårt, Den Innbildt syke, der jeg spiller the pretty boy, Cléante, noe som er utrolig gøy og innebærer mandig stemme og manneopera. Gøy!

På teateret hadde vi audition til Rent the musikal på lørdag som var, noe som var en utrolig gøy dag med masse aktivitet. Til slutt, etter myyye venting, synging, dansing og gitarspilling fikk vi komme inn og både Elise og jeg fikk rollen som Maureen, en rebelsk og ganske så crazy lady som nettopp har gått fra Mark til fordel for Joanne. Så det kan bli interessant.

Gidder ikke skrive mer, nå skal jeg tutle ned (ja, jeg skal faktisk GÅ) på teateret, siden det var så deilig vinterkveld med passelig temperatur ute at the moment.

Kos dere med nok en herlig torsdagskveld!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har også klippet meg i dag, men jeg kjenner ikke igjen den deilige følelsen av å ta fingrene gjennom det. Det eneste jeg gjør, er å hele tide, av gammel vane, ta vekk den lange luggen som pleier å dette ned foran øynene mine. Problemet er at den ikke er der lenger... : /

ettenA sa...

*snufs!* Men du er jo fornøyd! :D

Katrine sa...

Jeg synes du var veldig flink med å klippe din egen lugg, jeg hadde aldri turd det(hadde et uhell med å klippe min egen lugg når jeg var 7 år(fordi Mel C hadde ikke pannelug(ja))). Det er alltid gøy etter du har nettopp vært hos frisøren og håret er så lett og friskt :)

ettenA sa...

Hahaha, eg har også klippet lugg før flere ganger og det har pleid å bli.. Gaanske så stygt, men denne gangen gikk det faktisk ganske bra! :D

Mariell Kejia sa...

Hey ! jeg hørte rykter om den luggen din, hehe. må få se den nye sveisen din en gang før jul :D

deladuo sa...

veeeeeeent nå litt!!

GÅR Maureen fra Mark til fordel for Joanne?
Hvordan kan Benny og Angel takle dette da?