torsdag 2. oktober 2008

The show must go on!


I morgen skjer det altså. Jeg har endelig begynt å kjenne spenningen og at det kribler litt ekstra i magen i kveld. I morgen står jeg bladt 16 andre heldige som korer til nydelig og rocka Queen musikk som synes av den meget dyktige og meget hyggelige Åge Sten Nilsen. Jeg kommer til å smile munnen av meg og kose meg noe sinnsykt, forhåpentligvis! Så ja, jeg gleder meg bittelitt. I kveld var det øving og alt stemte utrolig bra! Alle er så flinke og dyktige at jeg blir helt imponert. Så kom Geir, kapellmesteren og pianist, og han skrøt enda mer av oss. Det hele toppet seg når BA og Åge kom og gjorde det samme og vi sto der alle litt røde i kinnene og kniste litt for oss sjøl. Gudåfadar. Så dette skal bli queentastisk!
Her kan dere gå inn og lese om showet og litt forskjellige dippedutter: http://www.theshowmustgoon.no/

Jeg skal kjøpe meg ny mp3spiller!
Men jeg har ikke helt bestemt meg for hvilken type og hvor mye minne jeg trenger.
Er det virkelig nødvendig med 80 eller 120 gb ....? Tror strengt tatt ikke det!

Because I'm easy come, easy go
little high, little low
Anyway the wind blows,
doesn't really matter to me,
to me.

4 kommentarer:

Katrine sa...

80 gb = 20 000 sanger. :)) (ergo himmelen!)
Lykke til med Queen ;)

ettenA sa...

Men eg må ha filmer innpå også ! :P
TAKK, det gikk helt strålende!!!

deladuo sa...

dritkult da:) Å synge Queen kan kun gå strålende. Og gratulerer med ny ipod!

Mariell Kejia sa...

Har du ødelagt mp3 spilleren din igjen ? det var noe nytt.. haha