mandag 16. februar 2009

Geosnacks og Benjamin Button

Jeg har verdens kuleste geografilærer!
For det første så har ikke jeg gjort noen av repetisjonsoppgavene som han sier jeg bør levere OG han bryter plutselig ut i sang når Sturla tar gitaren.
”DO YOU COME FROM A LAND DOWN UNDER!?”
Den sang vi i timen for en stund siden.

Så kaller han prøvene for ”geosnacks” :)



Jeg har hatt en fin og innholdsrik helg med fineste kjæresten, herligeste vennene som kler seg ut som det de ville bli når de var små, penger, bandøving, fin musikk og kino.

Vi så ”The Curious Case of Benjamin Button”, en helt fantastisk film som jeg og mange andre (inkludert Synne og Sunniva) grein gjennom hele siste timen. Filmen varte i 2 timer og 45 minutter, men det var virkelig verdt det! Historien trollbandt meg og Jaran sin hånd var sikkert helt knust etter jeg hadde klemt til et par ganger.
Bør sees!

Ta med lommetørkler!

8 kommentarer:

Anonym sa...

*Snufs snufs*

Anonym sa...

Jeg elsket den filmen... Jeg vil se den en gang til! En gang.. Når jeg har penger...

Jeg synes bloggen din er pen jeg, Anette.

Anonym sa...

Du begynner jo å gråte av alle filmer, du. :P

ettenA sa...

DET GJØR EG IKKJE!

...

men seriøst, skreiv du "gråte"..? haha!

Anonym sa...

Jeg skrev faktisk "grine" først! Men så tenke jeg å virke litt sofistikert og skrive "gråte", som Fana-snobbene sier det så pent.

Anonym sa...

Ei...

maren sa...

jeg vil se den filmen!

ettenA sa...

å, Jaran :p
Du må ei si ei!

filmen er nice!