lørdag 23. august 2008

Barnevakt!

Hi everybody!
Eg skriver på bloggen igjeeen! Juhuu, turn the music up!
Jaaa, vi sitter altså her 5 stykker. Jeg gikk nettopp ut til min nydelige scooter, og skulle kjøre Michelle hjem. Ja, det er altså Ann Helen som sitter her og preiker.
Vi sitter her og propper i oss masse, masse usundt.
Anette hadde som vanlig med seg ett tonn med boller. Og brus hadde vi. Så alt er fullkommet!
Gooosh- også kaldt Erlend Nytveit sitter nå med en unge på 10 mnd. på fanget. Mariell har overlagt babyen til Goosh. Hun står i dette sekund og lager morsmelk erstattning til Sebastian (babyen)

En god sitat av BT :
"Erlend, eg trodde ikke du va sånn unge fyr"


Erlend sitter nå å prøver å helle melk i kjeften på babyen. Birte prøver febrilsk å hjelpe til, mens Mariell sitter og ser på med ett glis!

Marius ringte nettopp, og det viser seg at han ogå kommer. Vi blir da sittende her, som barnevakter, en gjeng på 7 stykker. Happy hour!

- Vi blogges! :D

2 kommentarer:

Michelle sa...

haha, Ann Helen skriver innlegget for Anette.. :P

Camilla sa...

HAHA. jEG SYNST VIRKELIG JEG SER DERE! hahaha