tirsdag 19. februar 2008




Dette kunne vert meg.
Eller.
Bare uten hjelm.
Og i regn og tåke.
Og kanskje som jente.
Og.. Med trynet nedi snøen.
Og ikkje hadde eg klart å hoppe så høyt.
Eg nok ikkje klart å holde meg på brettet i det hele tatt.
Men ellers.
Så kunne dette faktisk vert meg.


Men det er det altså ikkje. Fordi eg skulle i Eikedalen i dag. Eg spurte Henrik for lenge siden om eg kunne låne snowboardet hans. Men når dagen kom, var dette long ago forgotten og han gadd verken å finne det eller ta det med seg. Men stakkars gutt, er veldig glad i han <3
Så det er ikkje meg på bildet. Det er en eller annen heldig jævel MED snowboard som koser seg i solen og blitzen fra kameraet. Det kunne vert meg på ski, men eg gadd ikkje reise opp på ski. Ikkje i dette drittværet.
Hadde det vert et bilde av en jente i en svart lenestol med røde tøfler, julepysjbukse, en blå t-skjorte der det står "Vossafestivalen" på, uten sminke og med håret i alle retninger, hadde det nok vert meg. Reint hypotetisk.
Akk ja.

18-års dag til Joakim "Skvikke" Frantzen i dag, så då skal eg drikke vekk mine sorger. ^^

Peace in and out and up and down and all around. <3

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hehe.. Jeg tror nok det er deg jeg anette.. siden du er så UTROLIG flink til å stå på snow bord..HØHØ Tror du skal holde deg til Biip Biip løping jeg(A)

Michelle sa...

drikke vekk sorgene, ka er det eg leser Anette?

ettenA sa...

Tihiii... :P