tirsdag 5. februar 2008

AAAAAAAAnette er et nattemenneske, et nattemenneske, et nattemenneske.
Anette er et nattemenneske, hun er våken døgnet ruuundt ^^,
Eg burde jo få øvd til prøver og framføringer , men eg er jo så kul som ikkje gidd. NÆÆT!
Slenger inn litt lekserbildet av niirdene Anni & Anette fra 9. eller 10.. Tror det var 10.klasse :] Hadde stjålet litt te fra Berte, huhuuu :P


Mitt løvelige penal med hilsner fra mine kjære <3


...JA, eg var blond og hadde litt guggne øyne.


Stakkars liten. Får det bare ikkje til!


Eg kan gjøre lekser viss eg vil! :D


Akk.. Eg måtte deale med et av Ann Iren sine sukkerkick!


SICKO ! <3

3 kommentarer:

Michelle sa...

Nei og nei .. STJAL DU TE FRA BERTE ??? :O

Camilla sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ettenA sa...

mhm ! Vi er rebeller ! :O